我不配

我不配 by jay zhou [周杰伦]

这街上太拥挤 
太多人有秘密 
玻璃上有雾气在被隐藏起过去
你脸上的情绪 
在还原那场雨 
这巷弄太过弯曲走不回故事里
这日子不再绿 
又斑驳了几句 
剩下搬空回忆的我在大房子里
电影院的座椅 
隔遥远的距离 
感情没有对手戏你跟自己下棋
还来不及仔仔细细写下你的关于
描述我如何爱你 
你却微笑的离我而去
这感觉 已经不对 
我努力在挽回
一些些应该体贴的感觉我没给
你嘟嘴许的愿望很卑微在妥协
是我忽略 你不过要人陪
这感觉已经不对 
我最后才了解
一页页不忍翻阅的情节你好累
你默背为我掉过几次泪多憔悴
而我心碎你受罪你的美
我不配

i love this song lots. influenced by my sis. she kept replaying it again and again. just when iie was gonna be sick of it. i caught a glimpse of the lyrics. iie guess thats what attracted me so much to this song. ohh.. and my sis is a person who seldom replay songs. if she really kept replaying it must mean the song is really vert nice so can always trust her judgement :) hope you all enjoy this song too.
cheers!

No comments